Wednesday, February 16, 2011

jalan2 bersama anak2 buah...

Salam di pagi hari rabu...rs mls nk pegi kje pg td..tp ku gagahkan jua demi utk negara tercinta..apa2 pun smlm ada la kegembiraan yg aku rasakan ..aku n kakak ku duk bwk ank kpda kakak ku ..kiranya ank buah la..pening nk fhm plak..g main boling...yg main nya aku n kakak aku je..huahuahua...
spt biasa aku sememangnya juara..juara LONGKANG..wah gitu..msti xsngka kan...anyway i have positive my mind...has to forget all the pain..blh ker???tp ku thu suatu hari nt..mgkin ada pelangi cantik akan muncul bt ku...ok kmbali kpda cite jln2 td...best..mmg best la..mula2 mak kpda ank2 buah ku nk ikut tp mngenangkan ank nye yg bongsu tu (bongsu ker??) agak meragam sikit klu brada di luar...so kakak aku kata xpyhla dia ikut...buat bising je...so kami pun g la dgn ank2 nya yg dh bsr tu...tu pun sungguh la lasak....duk dlm keta xmau diam ...very2 bising...adoi...so dh hbs boling tu kami duk p mkn la kt pizza hut...eh lupa nk bgtau kami p main boling kt 1 utama...dh cite2 bru nk bgtau tmpt kt aner..hehehe...yg klakar nye dh la lapar jgk la..anak2 buah aku dh bising kata lapar...kami duk cri pizza hut xla jmpa..sungguhla pyh besar sgt 1utama ni..aduh..klu msk treasure hunt msti kalah punye kami...duk blur mncri..akhirnya tgk map..tgk map pun slh arah jgk..hahahahaha......tp jmpa jgk la pizza hut nya...nsib service pizza hut cepat dan kami pun makan dgn jayanya..hehehe..so tgk la pic2.kt bwh ni ek...













ni kt pizza hut plak...





so tu je la...
hehehe...

No comments:

Post a Comment