Friday, February 11, 2011

Ceramah intergriti..

semalam pkl 3.00 ptg..aku g dgr ceramah dianjurkan oleh tmpt kerja ku...tajuk ceramah itu "Pengurusan intergriti"...pd mula aku pun xtau apa itu intergriti..stlh aku dgr bru la aku thu intergriti itu adalah nilai2 murni yg trdpt pd diri kita sndiri...agak mendalam jgk ceramah kali ini....sb kebyakan kakitangan awam itu kurang sikap intergriti pd diri atau masyarakat....yg kelakar nya pd ceramah kali ini aku xsempat utk tido krna penceramah itu berjalan mengelilingi dewan tersebut...hbs semua org disoal..sungguh menyeramkan dan mendebarkan...tp nasib aku xkena la...huhuhu...penceramah kali ini jgk agak straight...sesiapa tidak dibenarkan menjawab telefon atau sms ketika mndgr ceramah..hehehe..sb itu nk tido pun xblh rsnya...hehehe...klu tido akan disoal..oh tidakk..hehehe..tp sekurang2 nya aku fhm apa itu intergriti...kita manusia mudah lupa..bila ada nya ceramah berkaitan intergriti maka kita akn  sentiasa beringat nilai2 murni yg ada dlm diri kita ini...kita yg menentukan intergriti dlm diri kita sbnrnya...bkn org lain...!!

No comments:

Post a Comment