Monday, January 31, 2011

dunno what to say....

aku xtahu la gembira atau tidak utk aku describe ttg hbgn kami...tp adalah perubahan yg aku nmpk...skadar aku mmpu katakan dia sudah sedar akan kehilangan di dalam hidup dia ketika ini...tp aku tidak menaruh sebarang harapan atau impian dengan dia..sekadar aku mmpu katakan Alhamdulilah sekiranya benar2 dia mahu selamatkan rumahtangga ini..sekiranya tiada harapan aku mohon agar hbgn ini berakhir dgn cara baik....segala2 nya kuserahkan kepada Allah s.w.t..diatas segala kekuasaanNya..kita merancang Allah s.w.t yg menentukan...kita sbg manusia hnya meminta agar segala nya berjalan semakin lancar dan lancar dr hari ke hari....siapa mahukan perceraian??tanyalah pd setiap wanita ....semua wanita mahukan rumahtangga yg dibina berkekalan hingga ke alam syurga...hingga ke akhir nyawa...semua mahukan begitu...hanya aku mampu berharap agar segala berjalan seperti sediakala...serta aku selalu berdoa agar hati aku ini dpt melupakan segala kata2 dan perlakuan nya seblm ini agar dpt aku redhai...dan aku tidak terbawa2 dgn perasaan blh berdikari tnpa seorang lelaki...(setelah lama berpisah, aku rs sudah biasa hidup berdikari tnpa mengharapkan bantuan sesiapa)...aku hrp "pelangi yg indah sedang terpancar dihadapanku mampu terpancar berkekalan hingga ke akhir nya"....

No comments:

Post a Comment