Monday, January 3, 2011

Buang yang keruh, ambil yg jernih???

aku msg dia ...aku tya npe xjenguk2 ank ni..sdgkan sdh sebulan ank ku di rumah mak aku...tp jwpn sengal yg aku dpt...dia kje ..xsmpt nk jenguk ank..bullshit la sume tu...aku xpuas hti dgn jwpn tu aku tya dia lg apa kptsn dia..masih mahu kah dia 'simpan' aku ni...dia blh jwb suh aku blk umh...hmm sng btl dia ckp..klu la semudah tu..mmg dh lma aku blk..aku jwb aku xmau la menderita mcm sblm ini..selama 6bln aku melihat 'love story' dia dgn betina tu..aku tahan mikirkan aku xmmpu survive tnpa dia...tp aku silap dia mngambil kesempatan atas kesenyapan aku tu..aku bg syarat jika dia mahu aku pulang..tp syg nye xsume syarat tu dia nk turuti..so aku ckp dgn dia..aku xblh bersama dgn dia selagi dia x turuti syarat2 itu...hmm...sakit hati btl la..klu aku blk dia hnya mahu mnjadikan aku sbg 'hamba' nya agknya...bila dia nk dia dtg..bila xnk layn betina tu..hmmm...sory dlu mgkin aku xblh hidup tnpa ko ...tp skrg aku kna terima semua ini dan aku kna berdiri diatas kaki aku sndiri...biarlah org nk ckp apa pun..yg menghadapinya aku bkn org yg bercakap tu!!!....

No comments:

Post a Comment