Wednesday, December 15, 2010

hari jadi ku..

lg 12hari hari tua ku..tahun ni paling penuh dugaan..segala2nya aku sambut dgn penuh kedukaan walaupun perit ku tempuhi nya jua..
hr tu kakak ku mengajak bercuti ke P.D..aku pun setuju la mengenangkan hari jadi ku jatuh pada hari ahad kan..so baikla aku g bercuti dr duduk kt rumah dan merenung kesedihan yg tiada kesudahan ni...percutian ni mgkin dpt menjauhkan aku dr mengingati 'org2' yg aku sayangi yg byk melukakan perasaan aku kebelakangan ni..mgkin ada hikmah disebalik peristiwa semua ini...so bila di tanya apakah aku mahu pd hari jadi ku kali ini...??hmm..ntahla..rsnya aku hanya mahukan ketenangan dlm hidup..dan smga Allah kembalikan keyakinan pd diri ku ini..dan dimurahkan rezeki ku dan keluarga..dan smga aku lebih tabah dlm harungi liku2 kehidupan ini...insyaallah..aminn...lembaran tahun 2011 bakal menjelma..aku mengharapkan sinar kebahagiaan menanti ku pd thn hdapan...

No comments:

Post a Comment