Tuesday, December 14, 2010

bila la semua kesedihan ini akan berakhir...

smlm hati ku bagai dilanda sebak..aku pun xthu knapa..sedih sesangat..oh Tuhan, jauhkanla perasaan sedih ini dr hati ku ini ...aku ini tidak mampu menolak sayang yg ada di dalam hati ku ini..aku cba utk tidak meletak sbrg harapan..apa lagi harapan itu akan menghancurkan hati aku ini...harapan yg memusnahkan rs sayang di dalam hati ini...
knp ini semua hanya terjadi kpd diriku Ya Allah..aku hnya mahukan sayang yang berpanjangan hingga ke akhir hayat...yang tidak bisa hilang di telan kelukaan yang berpanjangan...aku hanya mahu diri ini dihargai....terlalu pilu hndak ku gambarkan semua ini...terlalu menyakitkan..bila la semua kesedihan ini akan berakhir...bila kah..berikan la aku ketenangan wlupun hanya seketika..setelah aku sndiri tidak pasti apa yg tinggal utk ku hilangkan rasa pilu yg menyelubungi hati ini...
mata ini seolah2 tidak berhenti dr mengalirkan air nya..manakala otak n hati ini sudah penat...terlalu penat ..sehingga tidak pasti bila kah semua ini akan berakhir..????

No comments:

Post a Comment