Wednesday, December 29, 2010

Azam tahun 2011??

Jika difikirkan thn 2010 agk mendukacitakan diriku..segala seolah hidup aku menjadi tidak tentu arah pd thn ni...thn 2010 la thn plg  tidak memberangsangkan kecuali aku mendapat kerja baru di sektor kerajaan...alhamdulilah..stkt ini di tempat kerja aku berjalan dgn lancar...ofis mate semua nya sporting belaka...aku bersyukur sgt Ya Allah...tp dlm alam rumahtangga plg menyedihkan..mgkin dugaan Allah...Dia akn berikan stu rezeki dan mgkin Dia akan tarik rezeki serta nikmat yg lain untuk menguji hamba nya yg naif ini...tp aku masih berasa bertuah krna mempunyai keluarga dan sahabat yg sentiasa menyokong aku..berbanding org lain yg senasib dgn diri aku yg xde keluarga atau sahabat serta mencari jln keluar..
kalau seblm ini aku sering membuat azam utk thn akan dtg tp pd thn 2011 aku tidak mahu berazam apa2..biarlah aku lakukan tanpa aku sndiri sedari..cuma aku sentiasa berdoa semoga cinta aku dan suami ku bersatu kembali sepertimana cinta Adam dan Hawa...Amin...sb sekarang ini terlalu payah utk aku melupakan segala2 yg telah terjadi...perkara ini masih lg berterusan...tiada siapa mahukan perkahwinan berakhir dengan penceraian kan...!!dan hnya mampu ku lakukan skrg ini berfikiran positif supaya ada sinar kebahagiaan menanti kami sekeluarga...

Aku hanya sekarang ini memikirkan agar dipermudahkan segala urusan ku serta kuatkan semangat utk menempuh hidup serta menjadikan aku seorang ibu yg mithali..Amin..tula doa aku...bkn azam ku...!!

No comments:

Post a Comment