Monday, December 13, 2010

aku stress ..!!!

stress nya la sbtu n ahad lps..xthu npe..mgkin teringat kan sikap 'dia' aku jd geram, marah, skt hati, kecewa..haih ntahla aku rs mcm nk sewel jup sb tgk perangai 'dia' yg menjelik kan tu...rs hilang hormat dh pd 'dia'...bila berbincang msti berakhir pergaduhan wlupun hnya dgn sms..hish..
pastu smlm kakak aku ajk g jln2..agknye dia perasan aku byk diam kt umh...xbyk nk berckp sgt dgn dia..mmg lately sjk terjadi perpisahan ni aku byk termenung..klu kt rumah..tp klu kt opis aku biasa je...sb aku wt kje agknye...xteringat sgt...tp bila umh aku jd pendiam berckp bila perlu je...pe yg diborak kan brula aku bersuara..klu x hnya diam sja je la...sb aku xthu nk berckp apa..dan aku lebih memikirkan mslh2 aku ni...tp bila duk umh mak ni hati aku tenang la sikit...aku rs ada hikmah perpisahan ini terjadi..so bila kuar smlm mmg hepi sikitla..duk tgk gelagat qas smlm..hmm lasak sungguh...duk main playground xbosan2....xpela aku tgk ank aku gembira aku pun gembira..wlupun dlm hati msh sakit..xpela..aku akn kuat demi ank aku..n kuarge ku..mereka la pendorong aku skrg ni...

No comments:

Post a Comment