Tuesday, November 16, 2010

hari raya aidil adha yang sunyi..

dlm duk budak2 opis aku dh blk..aku masih di ofis..duk menungkan nasib yg tiada kesudahan ini...xthu la cmner aku nk describe diri aku skrg ni..amatla penat tuk menahan rasa kecewa ini..masih berfikir knp aku yg menderita sdgkan insan lain bergembira di luar sna..aduh Tuhan..kuatkan diri ku ini utk menempuh dugaan yg hebat ini..perasaan bercampur baur..knp ini yg terjadi ke atas diri ku...aku kah yg bersalah mencintai seorang lelaki yg sudah hilang cinta nya terhadap aku...Ya Allah..sungguh sunyi kedua2 raya ku pd thn ini..aku xthu la apa sbnrnya hikmah yg berlaku disekeliling ku...aku cba mencari2 tp ku xtemui saat ini...apa yg sbnrnya ku patut lakukan untuk aku hilang kesunyian yg bersarang dlm hati ini...kedukaan...kebencian..yg ada dlm hati aku ini..aku mahukan cinta sejati yg berkekalan hingga kekal abadi .....cinta yg mampu mmbawa ku ke syurga...cinta yg mengerti jiwa ku ini...tp aku sudah tidak merasa itu sume dr suami ku...alangkah pedihnya jiwa ini melihat apakah kesudahan pd diriku...


Ya Allah berikanla petunjukMu Ya Allah...kuatkan iman ku..tabahkan jiwa hambamu yg lemah ini...berikan aku kekuatan yg luarbiasa dlm hati ini..hilangkanlah kesunyian didalam hati ku ini Ya Allah..Amin YaRabaalAlamin...

No comments:

Post a Comment