Friday, October 15, 2010

sunyinya



di kala ini aku rs sunyi sgt...aku xthu npe...mgkin trasa xthu kt sapa hendak ku luahkan rs ni...kdg2 terfikir adakah kesunyian krna cinta dihati ku kian tiada...aku sntiasa berdoa kpda Allah smga kekalkan cinta dan sayang ini..supaya aku tidak kesunyian...tidak terasa kehilangan sesuatu..yg pasti aku begitu sunyi ketika ini...aku memerlukan sesuatu untuk melenyapkan sunyi ini...seseorang yg mnjadi teman kpd ku...menerima diri ku yg lemah ini...menerima keadaan ku ketika ini...aku jga bertanya dlm hati ku knpa aku sunyi begini...aku terlalu sunyi..xdpt ku gambarkan dgn kata2 ketika ini...melayari kehidupan yg penuh sunyi ini...kehidupan penuh ranjau ini..kehidupan yg berubah dr semasa ke semasa....kehidupan yg xkn berhenti dgn dugaan....

yg pasti aku sgt sunyi ketika ini...bagaimana harus ku halang perasaan ini dr trs bermain dlm hati ini...

No comments:

Post a Comment