Wednesday, October 13, 2010

~keperitan~

..mlm td kami bergaduh lg..kali ini dlm telefon...aku pun xthu la kali ke berapa kami bergaduh krna perempuan tuh...klu perempuan tu thu msti dia gmbira sbb kami bergaduh krna dia...dan stp kali kami bergaduh suami aku msti akn cerita kpda perempuan tu apa yg kami gaduh...hmm trk kan...nt seolah2 pempuan tu akn nmpk aku la yg garang, pemarah dan sbgainya...org akan nilai aku isteri derhaka...padahal kesilapan hmpir kesemua nya berpunca dr suamiku yg tahan dgn godaan dan nafsu dia sndiri....

disaat ini aku merasa sedih sgt sbb xde langsung kebaikan yg suami ku nmpk terhadap  aku...hnya kebencian yg ada dlm hati dia...dia merasakan yg terbaik hnya perempuan tu..sgala2nya adalah semua perempuan tuh...hnya sedikit kesilapan dia menilai aku seolah2 byk sgt silap yg aku lakukan pada dia...sehingga dia menghukum aku begini...Ya Allah..knapa la cinta yg aku jaga,ku semai, ku siram dgn kasih sayang terjadi spt ini..seolah2 mudah sungguh hati suamiku berubah...

Ya Allah, hanyaMu yang mengetahui apa yg tersirat di hati ini...hanya kpdMu ku berserah...
Aku redha sekiranya ini sudah ditetapkan untuk ku, Ya Allah...

No comments:

Post a Comment