Tuesday, October 12, 2010

bismillahirrahmanirahim...

bt kali pertama ku membuka blog..aku xthu la npe aku buka blog ni..padahal sblm ni aku xpeduli ttg blog2 ni...mgkin aku sunyi, keliru dan xthu nk mengadu kpda siapa...mgkin dgn membuka blog ni ibarat aku menulis didalam diari ...cma diari yg xde kertas...hnya perlu menaip sj...

biarla aku perkenal diri ku...nama ku atiqah...aku seorang isteri..seorang ibu kpd seorang ank perempuan nma qasrina...blog ni pun aku ltk nma panggilan anak dara ku tu...umur qasqas ku ni bru nk msk 2thn pada 24 okt ni...skjp je dh 2thn...suami ku pula..??hmm bagaimana mahu aku mulakan ye...suamiku bekerja di sebuah hotel di k.l...kami dh berkahwin 3thn...tp Allah menguji kami hmpir dh 5bln rumahtangga kami bergolak...smpi ke saat aku menulis tinta ni..rumahtangga kami masih tidak tahu akan kesudahan nya...aku masih berendam air mata...xpela ni bru perkenalan ku trhdp blog ku sndiri...wlupun aku thu aku je yg bca blog aku skrg ni...xde pengikut lg...huhu..


okla cukup stkt ni...akan bersambung....

No comments:

Post a Comment