Monday, October 18, 2010

airmata peneman setia

jika mampu airmata ini ku tepis....akan kutepis dr gugur dr kelopak mata ini..tp ku tak mampu..aku hnya membiarkan airmata ini gugur membasahi pipi ini...airmata yg aku xthu bila akan berhenti mengalir...
Ya Allah ..tabahkan jiwa ini dlm melayari cinta yg penuh duka ini...aku hnya mahukan kebahagiaan dan syurgamu Ya Allah...berguguran airmata ini bersilih ganti serta bersilih hari...aku tidak tahu apa yg ptt ku lakukan utk meraih cintamu suami ku Ya Allah...kerana pd stp masa dan ketika dia hnya terfikir ttg perempuan tu...perempuan yg meragut kegirangan ku,kebahagiaan ku, cinta ku..Ya Allah tenangkanlah jiwa ini...aku xmmpu mejerut rasa seperti ini lg...kuatkah aku ini kerana kau memberi ku ujian begini..tp ketahui la wahai Ya Allah ..aku ini sesungguhnya insan yg terlalu lemah..lemah selemah2 nya...terlalu lemah..sehingga ku sukar utk menerima ketidakadilan suami ku dlm cinta ini...kedua2 nya dia mahu tp yg terluka hnya aku Ya Allah...sdgkan dia bahagia melayari cintanya bersama perempuan itu....Aku tiada sesiapa utk ku mengadu seksa ini..hnya kepada mu Ya Allah...jika hnya kerana cinta aku menderita lebih baik aku tidak mencintai sesiapa2..mgkin itu lebih baik dr trs menderita ....Ya Allah..tabahkan hati ku Ya Allah...kasihanilah jiwa ku ini..kerana aku insan dan hamba yg lemah Ya Allah...Amin...

No comments:

Post a Comment